vineri, 14 octombrie 2011

Dor de tine,Dor de noi.:|

Atatea amintiri..atatea ganduri..si toate despre tinee. Nu m'am mai simtit asa rau de cand nu ne'am mai vorbit prima oaraa.. Sa zic ca ..de atunci a inceput totul. Certurile si separarile noastree..

Deja simt cum curajul meu ramane mereu in urmaa..Nu mai suport sa ma plang mereu de acelasi lucru...Sa'ti repet ca mi'e dor de tinee?:-< Nu cred ca mai are rost..

Stii prea bine cat insemni pentru mine.. As lua stelele de pe cer, ti le'as da cadou intr-o cutie cu fundita numai sa te vad zambind. As da zile din viata mea sa simt ca esti din nou al meu..Oricat as incerca nu pot sa uit ca pentru mine ai fost si vei fi in continuare cate zile voi mai avea..Cea mai de pret comoara.!

Ti'am zis de atatea ori ca pentru tine mi'as da viata..As face'o si acum fara sa ma gandesc o secundaa.

Tot ce vreau sa'ti mai spun este ca.. Te iubesc :x..:((..enorm..indiferent de putinele momente in care ne vorbim . Pentru mine inca esti "VTM:x" si iti jur ca nimeni vreodata nu o sa-ti ia locul..




                                                         Mi'e dor de tinee.., dor de noi ! :-<
[Negoita Gabriel-Claudiu]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu