vineri, 9 decembrie 2011

Inca o stea ..

   Elenush....nici nu stiu cu ce sa incep.. Ne cunoastem din generala dar nu cred ca ne-am vorbit vreodata sa pot ajunge sa te cunosc asa. Si-mi pare rau . Intr-o lume neagra, plina de ... "prieteni" ai reusit sa aduci soarele .Si'ti multumesc. >;d< 
   Sunt mandra sa am o prietena ca tine . Sunt fericita sa stiu ca te am langa mine. 
   Te-as asculta in fiecare zi. Asa cum tu ma asculti pe mine si'mi dai sfaturi..asa as sta cu tine ore'n sir sa vorbim, sa povestim ,sa ne ascultam, sa ne ajutam .
   Tot ce regret acum este faptul ca nu te'am cunoscut mai devreme. As fi gasit in tine sufletul acesta de copil inocent, sensibil, iubitor, ascultator pe care l-am gasit acum .Ce-ti transmit eu tie :


* Multumeste'le celor ce te'au facut sa suferi candva .Datorita lor esti acum mai puternica ! 
* Rabdarea e dovada de iubire !
* Fiecare palma ne face mai puternice ! :x 


   Stii..esti singura persoana cu care as pleca departe.. Uneori, sincer, esti singura care ma intelege. Singura care imi deschide portile atunci cand ma simt izolata in lumea mea. 


   Ce mai am sa-ti spun ? Pai in primul rand, iti promit ca o sa fiu intotdeauna acolo pentru tine ! Ca o sa-ti ascult problemele asa cum o mama isi asculta copilul cand ia o nota mica la scoala. Nu ezita niciodata sa'mi spui ce te doare. Stii ca o a te ascult mereu si ce vorbim noi, intre noi ramane ! In al 2-lea rand.. Iti multumesc !  pentru simplul fapt ca ai aparut in viata mea si pentru ca ma asculti asa cum n-a facut-o nimeni niciodata   . 




TE IUBESC ELENUSH ! <3
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu