miercuri, 24 august 2011

Fericireeaa Meaa :x !!

Si atunci cand toti ma lasa..stiu ca exista o persoana pe care ma pot baza.Sa incepem cu ceva vechi, dar genial:x

" Dupaa..sa zic asa..6 ANI in care n-am mai stiut nimic unu' de altu'..Cineva/Ceva m-a ajutat sa-mi aduc aminte de voi..de TINE:x  


TE IUBESC:x 
Crede-ma "o sa te pun intotdeauna mai presus de toata lumea".."Pentru ca nimeni nu se iubeste mai mult ca noi" si pentru "ca dka te pierd pe tine..plm pierd tot:|" 
Ma intreb de multe ori ce mi-ai facut sa ajung sa te iubesc asa mult si ia ghici:> am primit msj de la tine."e fix vtm t iubesc:x"  ..stii ca n-am mesajee.Te ador viata mea >;d<
 Si felu tau de a fi cum ma faci mereu sa uit de tot ce ma doare....Mi-au dat lacrimile..de ce? Din prea multa iubire "se spune ca ce e mult dauneazaa..da' iubirea care ti-o port e imensa si mi-a adus numai binee" 8->
"GIRL I REALLY NEED TO TELL YOU THIS"
Viata meaaaa n'as putea vreodata sa fiu suparata pe tine si stii prea bine cat as regreta daca ti-as gresii ..
Am scris lucrurile astea sa-ti spuna ce poate eu nu am curajul sa-ti spun ..Stii? Esti persoana aia speciala care ma face sa ma simt bine orice-ar spune.
  • "Viata e mai buna cand te tine cineva de manaa.Nu-mi da drumu.Eu sigur n-as face-o " ..
  • "I think I love you baby".."I think I love you too!"
" Viata meaa:x Nu pot fara tinee:x"

Asta a fost acum cevaaaaa timp .Si am mai fost certati. Sincera sa fiu..au fost momente oribilee...Si imi dadeam mereu seama ca nu pot fara el.:| 

Oricat de siropos ar suna, Imi dau viata pentru el si stiu bag mana’n foc ..si el ar face la fel.:*

Ii multumesc lui Dumnezeu ca ai ajuns din nou in viata mea >;d< Ma simt ca un copil ce tocmai s-a trezit dintr-un cosmar.Iti multumesc tie ca de atatea ori ai fost langa minee cand am avut nevoie si nu m-ai fi lasat . Cuvintele acelea dulci ce si acum imi trec prin cap “ Viata mea,pentru tine fac orice !”

Iti jur copilee, n-o sa te mai  las sa pleci.
                               TE IUBESC, VTM :x !!

                                      [Negoita Gabriel-Claudiu.]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu